Непом'яща Тетяна Михайлівна, учитель історії, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії,"старший учитель" Проблема: “Розвиток критичного мислення учнів на уроках історії” Кредо: «Хто осягає нове, плекаючи старе, той може бути вчителем». (Конфуцій) | |
Бучацька Тетяна Миколаївна, вчитель початкових класів, Проблема: «Формування комунікативно-функціональної компетенції молодших школярів на основі говоріння, як виду мовленнєвої діяльності» Педагогічне кредо: «Відкрити в кожній дитині душу творця, дати їй змогу пробудитися і розквітнут | |
Багачук Ліна Миколаївна, учитель української мови та літератури, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії Проблема: «Формування навчальних компетентностей учнів шляхом впровадження сучасних педагогічних технологій» | |
Теліга Інна Олександрівна, учитель інформатики, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії Проблема: «Формування ІКТ компетентностей учнів на уроках інформатики шляхом організації навчально-дослідницької діяльності» Коло моїх інтересів: "Розвиток інформаційних і комунікаційних компетентностей всіх учасників освітнього процесу; проектна та веб-квест технологія" | |
Оцабрик Оксана Миколаївна, учитель української мови та літератури, спеціаліст першої кваліфікаційної категорії Проблема: «Використання елементів ІКТ на уроках української мови та літератури як засіб формування когнітивної компетенції сучасного учня» Кредо: «Учитель повинен свідомо йти в ногу з сучасністю, пройматися й надихатися силами, що пробудилися в ній» . А.Дістервер | |
Комаха Валентина Володимирівна, учитель біології, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії,"старший учитель" Проблема: «Формування екологічних знань і умінь за допомогою інтерактивних технологій» | |
Запорожчук Ганна Миколаївна, учитель англійської мови, спеціаліст другої кваліфікаційної категорії Проблема: «Використання інтерактивних технологій на уроках англійської мови як засіб підвищення інтересу до предмету» Кредо: «Віддай дитині крихту себе. За це душа наповнюється світлом». | |
Бондаренко Ніна Миколаївна, учитель світової літератури, спеціаліст Проблема: «Виховання уважного читача, здатного аналізувати та інтерпретувати художні твори». Кредо: «Нехай учитель поспішає до дітей, радіє кожній зустрічі з ними, тоді й діти поспішатимуть у школу і щиро радітимуть кожній зустрічі зі своїм учителем». (Ш.Амонашвілі) | |
Александрова Світлана Олексіївна, вихователь ГПД, спеціаліст Проблема: «Формування всебічно розвиненої особистості через пізнавальний процес дитини». Кредо: «Кожній дитині – світло знань, Кожній дитині – світло любові, Віру в сили свої без вагань – Як запоруку щасливої долі». |