Атестація вчителів закладу

/Files/images/tabr/DSC_0002.JPG Стах Людмила Миколаївна,учитель англійської мови, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії , «старший учитель»
Педагогічне кредо: «Найдосвідченіший педагог ніколи не повинен спинятися на досягнутому, бо якщо немає руху вперед,то неминуче починається відставання» В.Сухомлинський
Методична проблема : «Розвиток комунікативної компетенції на уроках англійської мови»
Педагогічний портрет: wym-1456418405805
/Files/images/tabr/foto1.jpg Войченко Оксана Олександрівна,
учитель математики, спеціаліст вищої категорії "старший вчитель"
Проблема: Формування системних знань на уроках математики з метою активізації пізнавальної діяльності учнів.
Педагогічне кредо: «Справжній вчитель той, який уміє спуститися з висоти своїх знань до знань учня і разом з ним творити подвиги»
Педагогічний портрет: wym-1447760218688
/Files/images/tabr/моренець.jpg Моренець Микола Анатолійович, учитель географії, вчитель вищої кваліфікаційної категорії, "старший учитель"
Проблема:«Підвищення творчої активності учнів на уроці засобами проблемного навчання»
Кредо: «На дверях здібностей написано - штовхни» Джон Мейсон
Педагогічний портрет: wym-1447760296182
/Files/images/tabr/101_2326.JPG Анрєєва Валентина Миколаївна,
учитель географії, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, «старший учитель»
Педагогічне кредо:"Без творчого вчителя не може бути ні нової школи, ні нового суспільства, ні нової України"
Проблема: «Розвиток критичного мислення на уроках географії»
Педагогічний портрет: wym-1453718743552
/Files/images/tabr/101_2287.JPG Дудар Лілія Миколаївна,
вчитель початкових класів,
спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії,"старший учитель"
Проблема: "Формування екологічної компетентності молодшого школяра"
Педагогічне кредо:"Відкрити в кожній дитині думку творця"
Думки вголос:"Завтра не починається. Воно вже почалося.І диктує нам перспективи молодого покоління, яке підростає сьогодні у школі. Це вони, сучасні діти,хочуть нового, інноваційного. Вони вже вимагають,а ми не повинні відставати, повинні випередити час,щоб стати "їхнім Учителем"..."
Педагогічний портрет: wym-1456417839211
Семінар 2015-2016 н.р. wym-1447760647380
/Files/images/tabr/Z1AtSWYN8XA.jpg Сорока Ірина Михайлівна,
учитель початкових класів,спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, «старший учитель»
Методична проблема: "Розвиток творчих здібностей молодших школярів на уроках та в позаурочний час"
Педагогічний портрет: wym-1447698681232
/Files/images/tabr/123.jpeg Куніченко Тетяна Миколаївна,
учитель початкових класів, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, «старший учитель»
Педагогічне кредо: «Давати дітям знання – професійний обов’язок, давати радість від навчання – поклик душі»
Проблема: «Формування природознавчих компетентностей молодих школярів шляхом організації різноманітних форм навчальної діяльності»
Педагогічний портрет: http://shkold.blogspot.com/
/Files/images/tabr/101_2367.JPG Мосенз Алла Борисівна,
учитель початкових класів, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії.
Кредо: «У кожній людині є сонце. Тільки не треба його гасити» Сократ
Проблема: «Формування ключових компетентностей молодших школярів в умовах сьогодення»
Педагогічний портрет: http://vizitcka.blogspot.com/
/Files/images/tabr/Косован 2.jpg Косован Оксана Анатоліївна,
учитель початкових класів,спеціаліст другої кваліфікаційної категорії.
Проблема: «Компетентісний підхід до організації навчальної та ігрової діяльності молодших школярів в умовах модернізації освіти ».
Кредо: «Відкрити в кожній дитині душу творця, дати їй змогу пробудитися і розквітнути».
Педагогічне кредо: wym-1455556450251
/Files/images/tabr/101_2323.JPG Копієвська Оксана Дмитрівна,
учитель початкових класів, спеціаліст другої кваліфікаційної категорії.
Проблема: «Особливості гри як навчальної діяльності учнів».
Кредо: «Учительство – це і мистецтво і праця!».
Педагогічний портрет: wym-1455556069096
/Files/images/tabr/101_2280.JPG Горенко Галина Степанівна,
учитель зарубіжної літератури,спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, «старший учитель»
Проблема: «Формування уявлень про справжні людські цінності на основі кращих творів зарубіжної літератури».
Педагогічне кредо: «Треба любити те, що робиш!».
Педагогічний портрет: wym-1455555930364
/Files/images/tabr/101_2337.JPG Склярова Неоніла Степанівна,
учитель історії, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, «старший учитель»
Кредо: «Життєвий досвід дає нам радість тільки тоді, коли ми можемо передати його іншим».
Проблема: «Формування навичок самостійної і дослідницької роботи учнів шляхом аналізу історичних документів».
Педагогічний портрет: wym-1452012778976

/Files/images/tabr/ФОТО.JPG Савчук Ігор Вікторович, учитель трудового навчання, вчитель вищої кваліфікаційної категорії
Кредо :
“ Щоб здивуватися, потрібна мить, а щоб зробити дивовижну річ, потрібні роки терпіння і наполегливої праці .” Гельвецій
Проблема :
“ Естетичне виховання через уроки трудового навчання з обробки деревини. ”

Педагогічний портрет:

http://igorsavcuk.blogspot.com/

/Files/images/tabr/101_2356в.JPG Мирошниченко Вадим Миколайович,
учитель фізичної культури, спеціаліст другої кваліфікаційної категорії.
Кредо: «Недостатньо знати, необхідно також застосовувати». Анатоль Франс
Проблема: «Активні методи навчання, як ефективний чинник формування особистої фізичної культури учнів».
Педагогічний портрет: http://vmirocha1971.blogspot.co.id/

/Files/images/tabr/image3.jpg Войченко Альона Сергіївна, учитель німецької мови,спеціаліст
Педагогічне кредо: «Кожна дитина – це маленький всесвіт, і, правильно дібравши ключик, можна виховати особистість».
Проблема: «Роль гри на початковому етапі вивчення німецької мови».
Педагогічне кредо: wym-1458410826105
/Files/images/tabr/kH-X5WFBaFQ.jpg Усатюк Катерина Ігорівна, вихователь групи продовженого дня, спеціаліст.
Проблема:«Згуртування класного колективу».
Педагогічне кредо: «Дитина - ніжний паросток, який стане могутнім деревом. А доти цей паросток треба поливати добротою, любов’ю та щирістю».
Педагогічний портрет: wym-1456419227030
/Files/images/tabr/101_2360.JPG Нікобадзе Алла Олександівна, вихователь групи продовженого дня, спеціаліст

Педагогічне кредо: «Яке глибоке щастя – жить! Яке глибоке щастя – вчить і бути гідним імені людини».
Проблема: «Формування досвіду самостійності під час виконання домашніх завдань в групі продовженого дня».
/Files/images/tabr/101_2355.JPG Опалюк Тетяна Семенівна,
учитель початкових класів, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, «старший учитель»
Педагогічне кредо: «Вміння знаходити обдарованих та здібних дітей – талант, вміння їх вирощувати –мистецтво. Але найважливіше – любов до дитини!»
Проблема: «Застосування інтерактивних технологій для розвитку життєвих компетенцій учня».
Кiлькiсть переглядiв: 912