Стах Людмила Миколаївна,учитель англійської мови, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії , «старший учитель» Педагогічне кредо: «Найдосвідченіший педагог ніколи не повинен спинятися на досягнутому, бо якщо немає руху вперед,то неминуче починається відставання» В.Сухомлинський Методична проблема : «Розвиток комунікативної компетенції на уроках англійської мови» Педагогічний портрет: wym-1456418405805 | |
Войченко Оксана Олександрівна, учитель математики, спеціаліст вищої категорії "старший вчитель" Проблема: Формування системних знань на уроках математики з метою активізації пізнавальної діяльності учнів. Педагогічне кредо: «Справжній вчитель той, який уміє спуститися з висоти своїх знань до знань учня і разом з ним творити подвиги» Педагогічний портрет: wym-1447760218688 | |
Моренець Микола Анатолійович, учитель географії, вчитель вищої кваліфікаційної категорії, "старший учитель" Проблема:«Підвищення творчої активності учнів на уроці засобами проблемного навчання» Кредо: «На дверях здібностей написано - штовхни» Джон Мейсон Педагогічний портрет: wym-1447760296182 | |
Анрєєва Валентина Миколаївна, учитель географії, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, «старший учитель» Педагогічне кредо:"Без творчого вчителя не може бути ні нової школи, ні нового суспільства, ні нової України" Проблема: «Розвиток критичного мислення на уроках географії» Педагогічний портрет: wym-1453718743552 | |
Дудар Лілія Миколаївна, вчитель початкових класів, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії,"старший учитель" Проблема: "Формування екологічної компетентності молодшого школяра" Педагогічне кредо:"Відкрити в кожній дитині думку творця" Думки вголос:"Завтра не починається. Воно вже почалося.І диктує нам перспективи молодого покоління, яке підростає сьогодні у школі. Це вони, сучасні діти,хочуть нового, інноваційного. Вони вже вимагають,а ми не повинні відставати, повинні випередити час,щоб стати "їхнім Учителем"..." Педагогічний портрет: wym-1456417839211 Семінар 2015-2016 н.р. wym-1447760647380 | |
Сорока Ірина Михайлівна, учитель початкових класів,спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, «старший учитель» Методична проблема: "Розвиток творчих здібностей молодших школярів на уроках та в позаурочний час" Педагогічний портрет: wym-1447698681232 | |
Куніченко Тетяна Миколаївна, учитель початкових класів, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, «старший учитель» Педагогічне кредо: «Давати дітям знання – професійний обов’язок, давати радість від навчання – поклик душі» Проблема: «Формування природознавчих компетентностей молодих школярів шляхом організації різноманітних форм навчальної діяльності» Педагогічний портрет: http://shkold.blogspot.com/ | |
Мосенз Алла Борисівна, учитель початкових класів, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії. Кредо: «У кожній людині є сонце. Тільки не треба його гасити» Сократ Проблема: «Формування ключових компетентностей молодших школярів в умовах сьогодення» Педагогічний портрет: http://vizitcka.blogspot.com/ | |
Косован Оксана Анатоліївна, учитель початкових класів,спеціаліст другої кваліфікаційної категорії. Проблема: «Компетентісний підхід до організації навчальної та ігрової діяльності молодших школярів в умовах модернізації освіти ». Кредо: «Відкрити в кожній дитині душу творця, дати їй змогу пробудитися і розквітнути». Педагогічне кредо: wym-1455556450251 | |
Копієвська Оксана Дмитрівна, учитель початкових класів, спеціаліст другої кваліфікаційної категорії. Проблема: «Особливості гри як навчальної діяльності учнів». Кредо: «Учительство – це і мистецтво і праця!». Педагогічний портрет: wym-1455556069096 | |
Горенко Галина Степанівна, учитель зарубіжної літератури,спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, «старший учитель» Проблема: «Формування уявлень про справжні людські цінності на основі кращих творів зарубіжної літератури». Педагогічне кредо: «Треба любити те, що робиш!». Педагогічний портрет: wym-1455555930364 | |
Склярова Неоніла Степанівна, учитель історії, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, «старший учитель» Кредо: «Життєвий досвід дає нам радість тільки тоді, коли ми можемо передати його іншим». Проблема: «Формування навичок самостійної і дослідницької роботи учнів шляхом аналізу історичних документів». Педагогічний портрет: wym-1452012778976 | |
Савчук Ігор Вікторович, учитель трудового навчання, вчитель вищої кваліфікаційної категорії Кредо : “ Щоб здивуватися, потрібна мить, а щоб зробити дивовижну річ, потрібні роки терпіння і наполегливої праці .” Гельвецій Проблема : “ Естетичне виховання через уроки трудового навчання з обробки деревини. ” Педагогічний портрет: | |
Мирошниченко Вадим Миколайович, учитель фізичної культури, спеціаліст другої кваліфікаційної категорії. Кредо: «Недостатньо знати, необхідно також застосовувати». Анатоль Франс Проблема: «Активні методи навчання, як ефективний чинник формування особистої фізичної культури учнів». Педагогічний портрет: http://vmirocha1971.blogspot.co.id/ | |
Войченко Альона Сергіївна, учитель німецької мови,спеціаліст Педагогічне кредо: «Кожна дитина – це маленький всесвіт, і, правильно дібравши ключик, можна виховати особистість». Проблема: «Роль гри на початковому етапі вивчення німецької мови». Педагогічне кредо: wym-1458410826105 | |
Усатюк Катерина Ігорівна, вихователь групи продовженого дня, спеціаліст. Проблема:«Згуртування класного колективу». Педагогічне кредо: «Дитина - ніжний паросток, який стане могутнім деревом. А доти цей паросток треба поливати добротою, любов’ю та щирістю». Педагогічний портрет: wym-1456419227030 | |
Нікобадзе Алла Олександівна, вихователь групи продовженого дня, спеціаліст Педагогічне кредо: «Яке глибоке щастя – жить! Яке глибоке щастя – вчить і бути гідним імені людини». Проблема: «Формування досвіду самостійності під час виконання домашніх завдань в групі продовженого дня». | |
Опалюк Тетяна Семенівна, учитель початкових класів, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, «старший учитель» Педагогічне кредо: «Вміння знаходити обдарованих та здібних дітей – талант, вміння їх вирощувати –мистецтво. Але найважливіше – любов до дитини!» Проблема: «Застосування інтерактивних технологій для розвитку життєвих компетенцій учня». |