1. Проведення заходів щодо впровадження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти та Державного стандарту початкової загальної освіти.
2. Впровадження інформаційних технологій та мультимедійних засобів у викладанні навчальних дисциплін..
3. Робота вчителів-предметників з використанням ІКТ технологій.
4. Проведення:
- учителями початкових класів міжрайоного семінару творчих груп «Інноваційні підходи до формування здоров’язбережувальних компетент-ностей молодших школярів шляхом впровадження освітніх технологій»;
- учителями математики міжрегіональної зустрічі творчої групи з теми «Формування математичних компетентностей сучасного учня засобами хмарних технологій»;
- учителями інформатики міжрайонного семінару «Використання ІКТ на уроках інформатики»;
- учителем англійської мови Стах Л.М. обласного семінару «Навчально-методичне та нормативне забезпечення викладання іноземної мови у загальноосвітніх навчальних закладах»;
- учителями української мови обласного семінару «Модернізація та технологізація сучасного уроку: інноваційний потенціал»;
- засідання творчої групи вчителів початкових класів з проблем «Розвиток предметних та ключових компетентностей молодших школярів у засвоєнні змісту початкової загальної освіти», «Виховання ціннісного ставлення до людини у молодших школярів», «Особливості роботи учителя в умовах реалізації Державного стандарту початкової загальної освіти» та «Упровадження нового змісту освіти в початкових класах ЗНЗ у 2015-2016 н.р.»
- семінару методистів з математики Кіровоградської області та відомого автора видавництва «Ранок»Захарійченка Юрія Олексійовича, кандидата фізико-математичних наук, старшого викладача кафедри математики Національного університету «Києво-Могилянська академія», який розказав про особливості ЗНО з математики у 2016 році та презентував навчальні посібникидля його підготовки.
- семінару-тренінгу «Інновації в освіті. Формування навичок ХХІ століття. Розвиток критичного мислення молодших школярів», який провели тренер Української школи ейдетики, вчитель – експерт Microsoft, редактор газети «Початкова освіта» видавництва "Шкільний світ", заступник директора з методичної роботи НВК «Новопечерська школа»Марина Пристінськата та експерт, тренер Міжнародного проекту «Читання та письмо для розвитку критичного мислення», аспірант Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса ГрінченкаІнна Большакова.
Навчальні досягнення учнів:
У 2015/2016 навчальному році відповідно до Державних стандартів початкової базової та повної загальної середньої освіти, навчально-виховний процес спрямовувався на інтелектуальний, соціальний і фізичний розвиток кожного учня
За підсумками аналізу навчальних досягнень на кінець року із 590 учнів 1-11 класів:
70 учнів 1 класів – вербально оцінені;
516 учнів – переведено до наступних класів;
61 учня – нагороджено Похвальними листами «За високі досягнення у
навчанні»;
20 учнів – нагороджені Похвальними грамотами «За особливі успіхи
у вивченні окремих предметів»;
52 учнів – отримали свідоцтво про базову загальну середню освіту, з них:
5 учнів - з відзнакою ;
22 учнів – отримали атестати про повну загальну середню освіту;
1 учень – за високі досягнення у навчанні отримав «золоту медаль»,
1 учень – за досягнення у навчанні отримав «срібну медаль».
20 учнів - вступили на навчання у ВНЗ ІІІ–ІУ рівня акредитації;
31 учень - у навчальні заклади ІІ рівня акредитації;
20 учнів - повернулися на навчання до НВК.
За підсумками навчального року учні закладу мають відповідні рівні досягнень:
Клас | Кількість учнів | Рівень навчальних досягнень | |||
високий | достатній | середній | початковий | ||
2-А | 19 | 3 | 7 | 9 | - |
2-Б | 24 | 4 | 15 | 5 | - |
2-В | 21 | 4 | 13 | 4 | - |
3-А | 21 | 2 | 11 | 7 | 1 |
3-Б | 18 | 7 | 5 | 5 | 1 |
3-В | 18 | 3 | 10 | 5 | - |
4-А | 22 | 4 | 8 | 10 | - |
4-Б | 19 | 5 | 8 | 6 | - |
4-В | 16 | 1 | 10 | 5 | - |
5-А | 23 | 2 | 21 | - | - |
5-Б | 19 | 1 | 12 | 6 | - |
5-В | 15 | - | 3 | 12 | - |
6-А | 23 | 6 | 14 | 3 | - |
6-Б | 21 | 1 | 9 | 10 | 1 |
6-В | 18 | - | 5 | 12 | 1 |
7-А | 20 | 3 | 11 | 6 | - |
7-Б | 15 | - | 3 | 12 | - |
7-В | 22 | 3 | 11 | 8 | - |
8-А | 19 | 3 | 7 | 9 | - |
8-Б | 18 | 1 | 3 | 9 | 5 |
8-В | 25 | 5 | 5 | 15 | - |
9-А | 18 | 5 | 6 | 7 | - |
9-Б | 17 | - | - | 15 | 2 |
9-В | 17 | - | 6 | 8 | 3 |
10-А | 20 | 3 | 9 | 7 | 1 |
10-Б | 15 | - | 4 | 11 | - |
11 | 21 | 2 | 14 | 5 | - |
Всього | 524 | 68 | 230 | 211 | 15 |
Моніторинг динаміки навчальних досягнень учнів дав змогу з’ясувати, що порівняно з 2014/2015 н.р. рівень навчальних досягнень учнів зріс. Так, високий рівень продемонструвало 13%, що на 2% більше ніж торік. Знизилась кількість учнів, які мали середній рівень навчальних досягнень. Достатнім рівнем знань оволоділо 44% учнів, що на 2% більше ніж у минулому навчальному році.
ДПА з української мови учні 4-их класів виконали найкраще. З 53 учнів 35 написали роботу на високий рівень, що становить 66%. В загальному рівень якості знань становить 94%. Під час виконання роботи з математики 36 учнів підтвердили свої оцінки за рік, підвищили -16, знизив результат один.
З усіх предметів учні 9-х класів підтвердили результати річного оцінювання, або написали роботи на 1-2 бали вище. Логічним результатом п’ятирічного навчання гімназійного класу стали високі бали ДПА з англійської мови.
За результатами ЗНО учні Теліга Д. та Данильченко Д., які претендували на нагородження медалями підтвердили свої знання. Проте, викликають занепокоєння низькі результати зовнішнього незалежного оцінювання з української мови (вч.Арчібасова Т.С.) та математики (вч.Войченко О.О.), що потребує додаткового аналізу стану викладання та критеріїв оцінювання з даних предметів.
Учні, що навчалися в історичній групі (вч.Непом’яща Т.М.) підтвердили свої знання під час ЗНО, що демонструє доцільність профільного навчання.
Школярі брали активну участь у турнірах, конкурсах, інтелектуальних іграх:
№ п/п | Назва | Всього учнів | Результативність | ||
І місце | ІІ місце | ІІІ місце | |||
1 | Всеукраїнський конкурс з англійської мови «Гринвіч» | 57 | 16 (золотий сертифікат) | 13 (срібний сертифікат) | 4 (бронзовий сертифікат) |
2 | Міжнародний інтерактивний конкурс юних істориків «Лелека» | 13 | - | - | 1 (бронзовий сертифікат) |
3 | Міжнародна математична гра «Кенгуру» | 84 | 24 (відмінний сертифікат) | 35 (добрий сертифікат) | |
4 | Міжнародний природничий інтерактивний конкурс «Колосок-2015» | 141 | 119 («золотий колосок») | 27 («срібний колосок») | |
5 | Всеукраїнська українознавча гра «Соняшник» | 92 | Всеукраїнський рівень: 6 дипломів І ступеня, 12- ІІ, 8 -ІІІ | Регіональний рівень: 9 дипломи І ступеня, 29- ІІ, 12- ІІІ | |
6 | Міжнародна природознавча гра «Геліантус» - 2015 | 110 | 20 | 26 | 14 |
Робота з обдарованими учнями:
Педагогічний колектив спрямував цілісну систему освіти на гуманістичні, індивідуально орієнтовані та розвивальні освітні технології, активізував роботу з учнями, які виявляють неординарні здібності.
У закладі були створені оптимальні умови для виявлення, розвитку і реалізації потенційних можливостей обдарованих дітей у всіх напрямках: інтелектуального, творчого, спортивного, естетичного. Багатоаспектна робота з обдарованими учнями здійснювалась через диференціацію та індивідуалізацію навчання та виховання, розвиток гімназійного та профільного (допрофільного) варіативного компоненту освітньої підготовки учнів, оволодіння інноваційними педагогічними технологіями.
У рамках реалізації програми з розвитку та підтримки обдарованих дітей, відповідно затвердженого плану виконані наступні заходи:
Ø проведено шкільний етап Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін;
Ø створено сприятливі умови для підготовки та участі переможців шкільних предметних олімпіад у районному (обласному) етапі олімпіад;
Ø проведено шкільні конкурси та виставки творчих робіт учнів навчального закладу, спрямовані на виявлення та самореалізацію обдарованих дітей;
Ø забезпечено роботу гуртків, факультативів за бажанням учнів та їх батьків;
Ø продовжено роботу наукового товариства Малої академії наук України учнівської молоді на базі Кіровоградського відділення МАН (секції з географії, математики, української літератури).
Ø створено умови для художньої самодіяльності учнів;
Ø забезпечено інформування про всі досягнення учнів навчально-виховного комплексу.
Результати участі учнів у ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів:
Здобули 49 призових місць, з них 25 - І, 13 – ІІ, 9 – ІІІ: