• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Наші досягнення

Досягнення закладу за 2015/2016 навчальний рік:

1. Проведення заходів щодо впровадження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти та Державного стандарту початкової загальної освіти.

2. Впровадження інформаційних технологій та мультимедійних засобів у викладанні навчальних дисциплін..

3. Робота вчителів-предметників з використанням ІКТ технологій.

4. Проведення:

- учителями початкових класів міжрайоного семінару творчих груп «Інноваційні підходи до формування здоров’язбережувальних компетент-ностей молодших школярів шляхом впровадження освітніх технологій»;

- учителями математики міжрегіональної зустрічі творчої групи з теми «Формування математичних компетентностей сучасного учня засобами хмарних технологій»;

- учителями інформатики міжрайонного семінару «Використання ІКТ на уроках інформатики»;

- учителем англійської мови Стах Л.М. обласного семінару «Навчально-методичне та нормативне забезпечення викладання іноземної мови у загальноосвітніх навчальних закладах»;

- учителями української мови обласного семінару «Модернізація та технологізація сучасного уроку: інноваційний потенціал»;

- засідання творчої групи вчителів початкових класів з проблем «Розвиток предметних та ключових компетентностей молодших школярів у засвоєнні змісту початкової загальної освіти», «Виховання ціннісного ставлення до людини у молодших школярів», «Особливості роботи учителя в умовах реалізації Державного стандарту початкової загальної освіти» та «Упровадження нового змісту освіти в початкових класах ЗНЗ у 2015-2016 н.р.»

- семінару методистів з математики Кіровоградської області та відомого автора видавництва «Ранок»Захарійченка Юрія Олексійовича, кандидата фізико-математичних наук, старшого викладача кафедри математики Національного університету «Києво-Могилянська академія», який розказав про особливості ЗНО з математики у 2016 році та презентував навчальні посібникидля його підготовки.

- семінару-тренінгу «Інновації в освіті. Формування навичок ХХІ століття. Розвиток критичного мислення молодших школярів», який провели тренер Української школи ейдетики, вчитель – експерт Microsoft, редактор газети «Початкова освіта» видавництва "Шкільний світ", заступник директора з методичної роботи НВК «Новопечерська школа»Марина Пристінськата та експерт, тренер Міжнародного проекту «Читання та письмо для розвитку критичного мислення», аспірант Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса ГрінченкаІнна Большакова.

Навчальні досягнення учнів:

У 2015/2016 навчальному році відповідно до Державних стандартів початкової базової та повної загальної середньої освіти, навчально-виховний процес спрямовувався на інтелектуальний, соціальний і фізичний розвиток кожного учня

За підсумками аналізу навчальних досягнень на кінець року із 590 учнів 1-11 класів:

70 учнів 1 класів – вербально оцінені;

516 учнів – переведено до наступних класів;

61 учня – нагороджено Похвальними листами «За високі досягнення у

навчанні»;

20 учнів – нагороджені Похвальними грамотами «За особливі успіхи

у вивченні окремих предметів»;

52 учнів – отримали свідоцтво про базову загальну середню освіту, з них:

5 учнів - з відзнакою ;

22 учнів – отримали атестати про повну загальну середню освіту;

1 учень – за високі досягнення у навчанні отримав «золоту медаль»,

1 учень – за досягнення у навчанні отримав «срібну медаль».

20 учнів - вступили на навчання у ВНЗ ІІІ–ІУ рівня акредитації;

31 учень - у навчальні заклади ІІ рівня акредитації;

20 учнів - повернулися на навчання до НВК.

За підсумками навчального року учні закладу мають відповідні рівні досягнень:

Клас Кількість учнів Рівень навчальних досягнень
високий достатній середній початковий
2-А 19 3 7 9 -
2-Б 24 4 15 5 -
2-В 21 4 13 4 -
3-А 21 2 11 7 1
3-Б 18 7 5 5 1
3-В 18 3 10 5 -
4-А 22 4 8 10 -
4-Б 19 5 8 6 -
4-В 16 1 10 5 -
5-А 23 2 21 - -
5-Б 19 1 12 6 -
5-В 15 - 3 12 -
6-А 23 6 14 3 -
6-Б 21 1 9 10 1
6-В 18 - 5 12 1
7-А 20 3 11 6 -
7-Б 15 - 3 12 -
7-В 22 3 11 8 -
8-А 19 3 7 9 -
8-Б 18 1 3 9 5
8-В 25 5 5 15 -
9-А 18 5 6 7 -
9-Б 17 - - 15 2
9-В 17 - 6 8 3
10-А 20 3 9 7 1
10-Б 15 - 4 11 -
11 21 2 14 5 -
Всього 524 68 230 211 15

Моніторинг динаміки навчальних досягнень учнів дав змогу з’ясувати, що порівняно з 2014/2015 н.р. рівень навчальних досягнень учнів зріс. Так, високий рівень продемонструвало 13%, що на 2% більше ніж торік. Знизилась кількість учнів, які мали середній рівень навчальних досягнень. Достатнім рівнем знань оволоділо 44% учнів, що на 2% більше ніж у минулому навчальному році.

ДПА з української мови учні 4-их класів виконали найкраще. З 53 учнів 35 написали роботу на високий рівень, що становить 66%. В загальному рівень якості знань становить 94%. Під час виконання роботи з математики 36 учнів підтвердили свої оцінки за рік, підвищили -16, знизив результат один.

З усіх предметів учні 9-х класів підтвердили результати річного оцінювання, або написали роботи на 1-2 бали вище. Логічним результатом п’ятирічного навчання гімназійного класу стали високі бали ДПА з англійської мови.

За результатами ЗНО учні Теліга Д. та Данильченко Д., які претендували на нагородження медалями підтвердили свої знання. Проте, викликають занепокоєння низькі результати зовнішнього незалежного оцінювання з української мови (вч.Арчібасова Т.С.) та математики (вч.Войченко О.О.), що потребує додаткового аналізу стану викладання та критеріїв оцінювання з даних предметів.

Учні, що навчалися в історичній групі (вч.Непом’яща Т.М.) підтвердили свої знання під час ЗНО, що демонструє доцільність профільного навчання.

Школярі брали активну участь у турнірах, конкурсах, інтелектуальних іграх:

№ п/п Назва Всього учнів Результативність
І місце ІІ місце ІІІ місце
1 Всеукраїнський конкурс з англійської мови «Гринвіч» 57 16 (золотий сертифікат) 13 (срібний сертифікат) 4 (бронзовий сертифікат)
2 Міжнародний інтерактивний конкурс юних істориків «Лелека» 13 - - 1 (бронзовий сертифікат)
3 Міжнародна математична гра «Кенгуру» 84 24 (відмінний сертифікат) 35 (добрий сертифікат)
4 Міжнародний природничий інтерактивний конкурс «Колосок-2015» 141 119 («золотий колосок») 27 («срібний колосок»)
5 Всеукраїнська українознавча гра «Соняшник» 92 Всеукраїнський рівень: 6 дипломів І ступеня, 12- ІІ, 8 -ІІІ Регіональний рівень: 9 дипломи І ступеня, 29- ІІ, 12- ІІІ
6 Міжнародна природознавча гра «Геліантус» - 2015 110 20 26 14

Робота з обдарованими учнями:

Педагогічний колектив спрямував цілісну систему освіти на гуманістичні, індивідуально орієнтовані та розвивальні освітні технології, активізував роботу з учнями, які виявляють неординарні здібності.

У закладі були створені оптимальні умови для виявлення, розвитку і реалізації потенційних можливостей обдарованих дітей у всіх напрямках: інтелектуального, творчого, спортивного, естетичного. Багатоаспектна робота з обдарованими учнями здійснювалась через диференціацію та індивідуалізацію навчання та виховання, розвиток гімназійного та профільного (допрофільного) варіативного компоненту освітньої підготовки учнів, оволодіння інноваційними педагогічними технологіями.

У рамках реалізації програми з розвитку та підтримки обдарованих дітей, відповідно затвердженого плану виконані наступні заходи:

Ø проведено шкільний етап Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін;

Ø створено сприятливі умови для підготовки та участі переможців шкільних предметних олімпіад у районному (обласному) етапі олімпіад;

Ø проведено шкільні конкурси та виставки творчих робіт учнів навчального закладу, спрямовані на виявлення та самореалізацію обдарованих дітей;

Ø забезпечено роботу гуртків, факультативів за бажанням учнів та їх батьків;

Ø продовжено роботу наукового товариства Малої академії наук України учнівської молоді на базі Кіровоградського відділення МАН (секції з географії, математики, української літератури).

Ø створено умови для художньої самодіяльності учнів;

Ø забезпечено інформування про всі досягнення учнів навчально-виховного комплексу.

Результати участі учнів у ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів:

Здобули 49 призових місць, з них 25 - І, 13 – ІІ, 9 – ІІІ:

Кiлькiсть переглядiв: 666