Непом'яща Тетяна Михайлівна, учитель історії, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, "учитель-методист" Проблема:“Розвиток критичного мислення учнів на уроках історії” Кредо:«Вимогливість до учнів у поєднанні з повагою до їхньої особистості" Педагогічний портрет: | |
Медведчук Марія Прокопівна,вчитель математики, "учитель-методист" Проблема: "Сучасний урок: лекційно-практична система навчання математики" Професійне кредо: "Учити всіх учнів на уроці, учити кожного з них вчитися" Педагогічний портрет: | |
Позивай Олена Анатоліївна, учитель англійської мови, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, "старший учитель" Проблема: "Розвиток комунікативних компетенцій учнів шляхом застосування засобів вербально-візуального навчання англійської мови" Кредо:"Навчити дітей учитися" Педагогічний портрет: | |
Мельник Тетяна Іванівна, учитель трудового навчання, спеціаліст Проблема:“Формування життєвих компетентностей учнів засобами інтерактивних методів на уроках трудового навчання та технологій” Кредо:"Від професійної мобільності до стабільних успішних успішних результатів" Педагогічний портрет: | |
Березюк Тетяна Іванівна, учитель математики та фізики, спеціаліст ІІ категорії. Проблема:«Впровадження інноваційних технологій на уроках математики» Кредо: «Донести до серця кожної дитини знання, досвід іпрактичні вміння» Педагогічний портрет: | |
Хом'як Вікторія Володимирівна, учитель фізики, спеціаліст Проблема: "Використання інтерактивних методів навчання на уроках фізики" Кредо: "Знання ніколи не буває багато, а вчитись ніколи не пізно" Педагогічний портрет: | |
Вівич Ганна Олексіївна, учитель історії, спеціаліст Проблема: "Використання історичних джерел на уроках історії" Кредо: "Нинішній урок - демократичний, який проводиться не для учнів, а з учнями" Педагогічний портрет: | |
Молдован Наталія Вікторівна, учитель фізичної культури, спеціаліст "вищої категорії", "старший учитель" Проблема: "Формування життєвих крмпетентностей учнів через здоров'язберігаючі технології та елементи інноваційних педагогічних технік на уроках фізичної культури" Кредо: "Не кажи: "не вмію", а кажи - "навчуся"" Педагогічний портрет: | |
Іскрук Любов Сергіївна, вчитель початкових класів, спеціаліст 9 розряду Проблема: "Самопідготовка, як засіб створення оптимальних психолого-педагогічних умов для індивідуального розвитку молодших школярів" Кредо: "Любити дітей і навчити їх любити себе, своїх близьких і весь світ" Педагогічний портрет: | |
Аджиєнко Тетяна Юріївна, учитель інформатики, спеціаліст Проблема: «Застосування комп’ютерних технологій, як засобу розвитку мислення школярів» Кредо: Віддай дитині крихітку себе, за це душа наповнюється світлом» Л.Костенко Педагогічний портрет: | |
Куляєва Наталія Юріївна, вчитель хімії, спеціаліст другої кваліфікаційної категорії Проблема:«Сприяння формуванню естетичних смаків на уроках хімії» Кредо:"Не так важливе здобуття знань, як розвиток здібностей мислення".(М.Лаус) Педагогічний портрет: | |