1.Тетяна Аджиєнко - друга кваліфікаційна категорія . Проблема: Формування життєвих компетентностей на уроках інформатики через впровадження інноваційних інформаційних технологій. Тема самоосвіти : Впровадження продуктивних технологій, спрямованих на розвиток креативної особистості учня на уроках інформатики.
2.Сергій Березюк - перша кваліфікаційна категорія . Проблема: "Використання хмарних сервісів для навчання на уроках інформатики". Тема самоосвіти: "Використання інноваційних технологій для підвищення розвитку інтересу до навчання".
3.Тетяна Березюк - перша кваліфікаційна категорія. Проблема: "Впровадження компетентнісних технологій на уроках фізики і математики". Тема самоосвіти: "Розвиток логічного мислення на уроках математики шляхом впровадження інноваційних технологій"
4.Оксана Войченко - вища кваліфікаційна категорія , старший учитель. Проблема: "Використання сучасних педагогічних технологій на уроках математики для розвитку творчих здібностей учнів" Тема самоосвіти: "Підготовка дітей до життя в умовах ринку на уроках математики"
5.Наталія Кравцан - перша кваліфікаційна категорія. Проблема: "Використання новітніх технологій на уроках математики". Тема самоосвіти: "Активні методи навчання на уроках математики"
6.Марія Медведчук - вища кваліфікаційна категорія , учитель методист. Проблема: "Використання сучасних педагогічних технологій на уроках математики для розвитку творчих здібностей учнів". Тема самоосвіти: "Лекційно-практична система з використанням новітніх технологій".
7.Людмила Паламаренко - друга кваліфікаційна категорія. Проблема: "Реалізація діяльнісного підходу на уроках інформатики шляхом поглиблення міжпредметної інтеграції в умовах нової української школи"
8. Ольга Томашевська - вища кваліфікаційна категорія , старший учитель. Проблема: "Розвиток ключових компетентностей на уроках математики". Тема самоосвіти: "Інноваційні методи навчання на уроках математики"
Власним досвідом щодо роботи з обдарованими дітьми поділилася Медведчук М.П. і порадила кожному учителеві на уроці математики пропонувати учням розв’язувати нестандартні задачі, завдання з Міжнародного математичного конкурсу «Кенгуру» та олімпіадні завдання з минулих років.
Голова МО Кравцан Н.М. підвела підсумки проведення шкільної олімпіади і наголосила звернути увагу при підготовці учнів до ІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з математики на завдання, у яких були допущені помилки.
Також рекомендувала застосовувати на уроках математики активні методи навчання, що сприятиме активізації освітньої, пізнавальної діяльності, мотивації до навчання, високій результативності; забезпечить психологічний комфорт; розвиватиме критичне та креативне мислення; створюватиме ситуацію успіху.
З 11.10.2021р. у Голованівському ліцеї ім. Т. Г. Шевченка Голованівської селищної ради проходить тиждень математики під гаслом " Математика- це мова, на якій написана книга всесвіту."
11.10. проведено інтелектуально-розважальну математичну гру " Хто зверху" за участю учнів 9-х класів.
Одвічне питання: " Хто розумніший- чоловіки чи жінки?" сьогодні було вирішено, бо перемогла команда дівчат. Обидві команди отримали сертифікати на 11 та 10 балів.
13.10. з учнями 5- х класів ми розфарбовували картинки, під девізом" Хто таблицю множення буде знати, той зможе швидко розфарбувати!"
14.10. учні 6-х класів брали участь у математичних перегонах.
Організовувати роботу з обдарованими дітьми на уроках математики.
Впроваджувати в навчальний процес різноманітні методи і форми навчання, які дозволяють активізувати діяльність школярів в процесі навчання, розвивати їх інтерес до навчання
Підготовка до ЗНО https://zno.osvita.ua/mathematics/
Завдання з Міжнародного математичного конкурсу « Кенгуру» http://www.kangaroo.com.ua/index.php?r=pages/view&alias=archive
Олімпіадні задачі https://erudyt.net/olimpiadni-zavdannia/matematyka-olimpiadni-zavdannia
Математичні кросворди онлайн https://onlinetestpad.com/ua/crosswords/classic/math