/Files/images/2021/IMG-b06d12e168f82724dde9c82465d877d6-V.jpg

Методична проблема: "Нові освітні технології та моделі навчання як практичний чинник формування ключових та предметних компетентностей сучасного здобувача освіти " (Освітня галузь «Суспільствознавство»).

Учасники:

1.Тетяна Непом’яща – голова МО, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, учитель-методист. Методична проблема: "Практичні заняття як важливий чинник формування історичної компетентності учнів та основних цінностей громадянського суспільства".

2. Неоніла Склярова - спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, старший учитель. Методична проблема:"Практичні роботи на уроках правознавства та інтегрованого курсу "Громадянська освіта" як засіб творчого самовираження особистості учня в умовах Державного стандарту".

3. Ганна Дідовець – спеціаліст другої кваліфікаційної категорії. Методична проблема: "Застосування технологій активного навчання в процесі вивчення історії".


11 січня 2022 року відбулось засідання МО учителів суспільствознавчих дисциплін.

Учасники визначили тематику та заходи проведення Дня історії в закладі;

Склярова Н.С. проаналізувала результативність проведення тижня правознавства та визначила активність окремих учнів;

Про особливості змісту, структуру, методичне наповнення нових підручників з історії для 9 класів розповіла Непом’яща Т.М., яка наголосила на різноманітності, доступності для учнів цікавих вправ, розроблених авторами;

Дідовець Г.О. організувала для колег навчання на платформі Word Art.

Огляд новинок методичної літератури з предметів суспільствознавчого циклу провела Склярова Н.С.


28 жовтня 2021 року відбулось засідання МО вчителів суспільствознавчих дисциплін .

Непом’яща Т. М. підвела підсумки І етапу олімпіади з історії, проаналізувала виконані завдання та допущені учнями помилки./Files/images/2021/0-02-05-cb8fbfa43aa5acbf5412084107a237f659548301ea4a86d1ec703db35defe7ed_755bf293ba8e0a6c.jpg

Учасники засідання розробили заходи для проведення тижня правознавства.

Досвідом впровадження змістових ліній на уроках історії, правознавства, громадянської освіти поділилася Склярова Н.С.

Непом’яща Т.М. розповіла про онлайн-платформу «Червона точка пам’яті» і можливості її застосування на уроках історії та під час проведення позакласних заходів.

Дідовець Г.О. поділилася досвідом роботи на онлайн-платформі Learning Apps, яка допомагає у створенні інтерактивних вправ (ментальних карт, схем, встановленні відповідностей тощо).


Завдання для самоосвітньої роботи:

Кiлькiсть переглядiв: 113